Jobba hos oss
Kul att du har hittat hit! Vi söker alltid duktiga drivna och härliga människor som brinner för e-handel eller för att göra båtlivet enklare. Du får älska vilken del av båtlivet du vill – från motorbåtar och motorer till lata dagar på segelbåten, från fiske och fiskebåtar till kappsegling eller jollesegling. Vi vill vara bäst på allt!
Hör av dig till torkel@moory.se så pratar vi.
Produktadministratörer till PIM-teamet
Är du en fena på excel, älskar produktdata och kombinerar noggrannhet med snabbhet på något outgrundlig sätt – då finns det alltid en plats för dig hos Moory. Du jobbar med att maximera försäljning med fokus på konverteringsgrad genom att:
- Leta upp, fylla i och dubbelkolla produktdata i vår produktdatabas
- Underhålla innehåll i e-handelsplattformen
- Söka data och svar genom goda relationer till våra leverantörer och tillverkare
- Skriva tydliga, kreativa och säljande produkttexter enligt våra riktlinjer
Det är toppen om du har:
- Djup erfarenhet av båtliv – från arbete hos konkurrent till massor med tid på sjön
- Supergoda kunskaper i excel
- Erfarenhet av e-handel till konsument
- Goda kunskaper i CMS-miljöer
- Kunskaper av att jobba med PIM (Product Information Management)
- Avancerade kunskaper i Svenska och Engelska och andra nordiska språk är ett plus
Säljare och kundälskare till kundserviceteamet
Är du en serviceperson ut i fingerspetsarna – som älskar att hjälpa andra och ge en grym upplevelse oavsett frågeställning? Vi växer kontinuerligt vårt kundserviceteam och ingen profil är fel. Det viktigaste är att du verkligen brinner för supergrym kundkontakt.
- Snabbt hjälpa kunder med operativa frågor runt sitt köp – och hjälpa oss bygga bort frågan så att den aldrig återkommer.
- Ta ett aktivt ansvar för någon del av vårt sortiment, och bli expert på de viktiga enkla men också klurigaste frågorna. Hur tar man bort bottenfärg enklast? Hur monteras ett bränslefilter?
- Vara en duktig driven och glad säljare som vet hur man får folk att känna ”wow… jag tar den”. En stor del av försäljningen kommer via telefon, mail och kontakt med kundservice – det är du som stänger affären.
- Vara en ambassadör för Moory – det är du kunden möter varje dag. Du är alltid glad, hjälpsam, effektiv och kunnig – och du gör allt med stor kärlek till kunden och för ett enklare båtliv.
Det är toppen om du har:
- Jobbat med kundservice och kundkontakt tidigare – via telefon eller i butik
- Erfarenhet av båtlivet själv – genom massor med tid på sjön oavsett om det var genom arbete eller din hobby och passion
- Passion för att göra ett superbra jobb och göra kunder överlyckliga – de kommer nämligen tillbaka då 🙂